Informujemy, że na tej stronie stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jeśli chcą Państwo zmienić tę opcję, należy zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies w Państwa komputerze. Rozumiem komunikat.

Kliknij tu aby zamknąć powiadomienie.

ARCHIWUM DZIAŁU: W regionie

Spoty promujące Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię

dodane 24.12.2018
[Region] Najlepszymi ambasadorami Metropolii są jej mieszkańcy, dlatego oni są bohaterami filmów promocyjnych GZM. Mieszkańcy Śląska i Zagłębia grają samych siebie. W tej roli wspierają ich: Michał Czernecki, Kasia Moś oraz Marcin Wyrostek. Film ma zrywać ze stereotypami, zasypywać podziały między Śląskiem i Zagłębiem, pokazać, że mimo podziałów tworzymy metropolitalną wspólnotę. – Zawsze wolałem ludzi łączyć niż dzielić, dlatego bardzo spodobała mi się idea Metropolii i pomysł spotu tę ideę ilustrującego – mówi Michał Czernecki. – Na planie w skupieniu, ale też z radością i w najlepszej komitywie, pracowali ludzie reprezentujący bardzo różne rejony nie tylko naszej Metropolii, ale też i Polski w ogóle. Traktuję to jako dobrą prognozę dla jakości i zasięgu spotu – dodaje Michał Czernecki. Metropolia przygotowała również spoty skierowane do turystów oraz środowisk gospodarczych. Ich premiera miała miejsce podczas COP24. – Chcemy zrywać ze stereotypem, jakoby miasta i gminy Metropolii były częścią ponurego i nieciekawego regionu, który zmaga się z konsekwencjami przeobrażeń gospodarczych i społecznych – mówi Kazimierz Karolczak, przewodniczący zarządu GZM.   W metropolitalnej strefie podczas COP24 w byłej siedzibie Muzeum Śląskiego, w autobusach kursujących na lotnisko oraz na terenie portu lotniczego, każdy z filmów w dwóch wersjach językowych był emitowany ponad 1200 razy. – Zależy nam, aby nasze spoty odbiegały od powszechnie przyjętej konwencji materiałów promujących miasta i regiony – mówi Rafał Kurowski, dyrektor Departamentu Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Metropolitalnego. – Chcemy, aby narrację prowadziły osoby, które będą wiarygodne z punktu widzenia mieszkańców. Unikamy także stylu, w którym dominują zdjęcia dronowe albo sztampowe ujęcia obiektów i krajobrazów – dodaje. Przez najbliższe tygodnie spoty będą promowały Metropolię w mediach społecznościowych. W przyszłym roku planowana jest kampania w salach kinowych, na YouTube oraz w regionalnych stacjach telewizyjnych. Każdy film przygotowano w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej, oraz w  trzech wariantach czasowych: 120 – sekundowym (media społecznościowe), 30 – sekundowym (sale kinowe i stacje telewizyjne) oraz 5 – sekundowym (pre-roll na YouTube). Oprócz Michała Czerneckiego w spotach zobaczymy również Marcina Wyrostka, który wraz z innymi bohaterami filmu promuje atrakcje turystyczne i kulturalne Metropolii, a także Katarzynę Moś, prezentującą potencjał gospodarczy i naukowy GZM. W tych spotach również występują osoby związane z Metropolią. Producentem filmów jest AG Studio z Tarnowskich Gór. Spoty można obejrzeć na kanale na YouTube: Spot skierowany do mieszkańców - https://bit.ly/2EGM5f3 | Spot turystyczno-kulturalny - https://bit.ly/2LuaK75 | Spot dla nauki i biznesu -  https://bit.ly/2T2uIs2.   (s)

Honorowa przegrana Zagłębia Sosnowiec z Legią Warszawa

dodane 24.12.2018
[Sosnowiec]   Pomimo że spotkanie rozpoczęło się późno bo o 20:30, trybuny pękały szwach. Przed Zagłębiem stało nie lada wyzwanie – aktualny Mistrz Polski – Legia Warszawa. Mecz zaczął się od wysokiego C w wykonaniu Zagłębia.   Już w 9 minucie po strzale Piotra Polczaka wychodzimy na prowadzenie. Idziemy za ciosem i zamykamy Legię we własnej połowie przez kolejne 10 minut. Goście po 25 minutach spotkania łapią oddech i uspokajają grę. Przejmują inicjatywę i groźnie pod bramką Kudły po strzale Sebastiana Szymańskiego. Zagłębiacy grają z ogromną determinacją. Chcą wymazać z pamięci fatalny mecz z Lechem Poznań. Zagłębie walczy jak zdeterminowany bokser garda, cios, garda, cios. W 36 minucie Zagłębie już powinno prowadzić 2:0 – Sanogo strzela minimalnie nad poprzeczką. Warto pochwalić również środek pola. Milewski wyłączył z gry Cafu. Takiej właśnie gry spodziewamy się po zawodnikach Zagłębia Sosnowiec. Do szatni wchodzimy z prowadzeniem.   Po przerwie blok defensywny Zagłębia traci na moment czujność i jest remis. Zdobywcą bramki jest William Remy. Legioniści jednak nie za długo cieszyli się z wyrównania. Po samobójczym golu Carlitosa Zagłębie wychodzi na prowadzenie. W 70 minucie trybuny kibiców wybuchają prawdziwą feerią ognia. Race, ognie sztuczne. Pokaz trwa prawie że 10 minut. Na ten czas sędzia główny wstrzymuje mecz. Wybija to drużynę z rytmu. Po wznowieniu już w 84 minucie tracimy bramkę. 4 minuty później dobija nas Sandro Kulenović pięknym strzałem z główki. Jest 3:2 dla Legii Warszawa i takim wynikiem kończy się spotkanie.   Zagłębie Sosnowiec - Legia Warszawa 2:3 (1:0) Bramki: 1:0 Piotr Polczak (8. asysta - Szymon Pawłowski), 1:1 William Remy (47. asysta - Andre Martins), 2:1 Żarko Udoviczić (48.), 2:2 Adam Hloušek (84. asysta - Andre Martins), 2:3 Sandro Kulenović (88. asysta - Michał Kucharczyk) Zagłębie: Kudła - Heinloth, Polczak, Cichocki, Mráz - Milewski (90. Jędrych), Babiarz (69. Vokić) - Wrzesiński, Pawłowski, Udoviczić - Sanogo (80. Banasiak) Legia: Majecki - Stolarski (46. Kulenović), Wieteska, Remy, Hlousek - Cafu - Kucharczyk, Szymański, Martins (90. Astiz), Nagy - Carlitos (83. Niezgoda) Żółte kartki: Adam Banasiak (90.) - Dominik Nagy (43.), Sandro Kulenović (62.) Sędziował: Mariusz Złotek   tekst i foto: Rafał Nizicki  

Muzeum Śląskie zaprasza do odwiedzin w okresie świątecznym

dodane 20.12.2018
[Region] Świąteczny czas, nazywany na pamiątkę narodzin Chrystusa Godami, Godnimi Świętami lub Szczodrymi Dniami, jest celebrowany od Bożego Narodzenia do Trzech Króli. Na ten okres Muzeum Śląskie przygotowało wiele spotkań i atrakcji. – Zachęcamy więc do zapoznania się ze zwyczajami związanymi z tym czasem w chrześcijaństwie oraz judaizmie i odwiedzenia Muzeum Śląskiego w Katowicach – zaprasza Paweł Doś z Działu Promocji. – Zapraszamy przede wszystkim do podziwiania szopek z kolekcji Muzeum Śląskiego, które są prezentowane na wystawie „Po kolędzie…” w budynku Centrum Scenografii Polskiej do 6 stycznia 2019 roku. Początki polskiej szopki ludowej sięgają II połowy XVIII wieku. Władze kościelne zabroniły wówczas urządzania widowisk jasełkowych w kościołach i szopka rozpoczęła wędrówkę po ulicach najpierw miast, a potem wsi. W Polsce wykształciło się wiele jej odmian. Z najprostszą kolędowali kilku- czy kilkunastoletni chłopcy, z dużymi, kukiełkowymi, kawalerowie. Szopki stawiano też we wnętrzach domów. W wielu z nich są świątecznym atrybutem do dziś – zaznacza Paweł Doś. 22 grudnia o godz. 11.00 również w budynku Centrum Scenografii Polskiej odbędą się warsztaty bożonarodzeniowe dla rodzin z dziećmi w wieku 6-10 lat zatytułowane „Stała pod śniegiem panna zielona…”. W ich trakcie zostanie wyjaśniona tajemnica, kto mógł zostać jukacem w czasie Żywieckich Godów. Odważni będą mieli okazję przymierzyć maski diabła i śmierci. Następnie wszyscy uczestnicy wykonają świąteczne ozdoby. Bilety dla dzieci kosztują 9 zł (opiekunowie uczestniczą w zajęciach bezpłatnie). Muzeum zaprasza także na spotkania z cyklu „Wokół zimowych świąt”. Pierwsze z nich, zatytułowane „Katolicyzm”, odbędzie się 28 grudnia o godz. 16.00 w budynku Centrum Scenografii Polskiej i będzie osnute wokół narodzin i dzieciństwa Jezusa. Wydarzenia te zostały dość oszczędnie opisane w Ewangeliach, obrastając wieloma legendami i opowieściami o cudach i niezwykłych wydarzeniach. Posłużą one jako kanwa oprowadzania po świątecznej wystawie. Prowadzenie: Beata Grochowska z Muzeum Śląskiego w Katowicach. Kolejne ze spotkań – „Judaizm” – odbędzie się 29 grudnia o godz. 15.00 w sali edukacyjnej A Muzeum Śląskiego i będzie dotyczyło Chanuki, czyli żydowskiego Święta Świateł. Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in., jak wygląda chanukowa lampa i dlaczego świąteczne potrawy przygotowywane są na oliwie. O Chanuce w żydowskiej tradycji opowie judaistka i członkini Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego Żydów w Polsce, dr Zofia Kusztal. Na spotkanie pt. „Prawosławie” Muzeum zaprasza 5 stycznia 2019 roku o godz. 15.00 do sali edukacyjnej A. Dowiemy się podczas niego, dlaczego prawosławne Boże Narodzenie obchodzone jest w styczniu, jak wygląda bożonarodzeniowa ikona i czym różni się prosfora od opłatka. O bożonarodzeniowej tradycji opowie proboszcz parafii prawosławnej w Sosnowcu, ks. dr Mikołaj Dziewiatowski. Bilety na wystawę szopek oraz poszczególne spotkania świąteczne w cenie 1 zł (z wyjątkiem zajęć 22.12) można kupić w systemie biletowym oraz w kasach muzeum.   W okresie świątecznym Muzeum Śląskie jest czynne 22-23, 26-30 grudnia 2018 r. i od 2 stycznia 2019 r. w zwykłych porach. Muzeum będzie nieczynne 24-25 oraz 31 grudnia 2018 r. i 1 stycznia 2019 r.   (s)

Muzyczny „Horror szał” – karnawałowa premiera Teatru Zagłębia

dodane 20.12.2018
[Sosnowiec] W Teatrze Zagłębia trwają próby do karnawałowej produkcji. Premiera spektaklu  „Horror szał” Przemysława Pilarskiego w reżyserii Jacka Jabrzyka odbędzie się 4 stycznia o godz. 19:00. Spektakl przedpremierowo zostanie pokazany w ramach Wieczoru Sylwestrowego, a w styczniu i w lutym będzie go można zobaczyć w ramach pokazów Sylwester na bis. Jak zapowiadają realizatorzy, spektakl utrzymany w konwencji muzycznego horror show to zwariowana podróż przez nasze lęki i wyobrażenia – chciałoby się powiedzieć „współczesne”, ale ponadczasowe tak naprawdę.  Skąd pomysł na horror? – Pracujemy nad spektaklem na Sylwestra i karnawał. A Sylwester jest z jednej strony czasem wchodzenia w nowe, a z drugiej przecież pożegnania się ze starym, z tym, do czego jesteśmy przywiązani. To, co już oswoiliśmy, choć może nieidealne, to jednak jest znane, a z tym nowym i niewiadomym wiąże się mnóstwo lęków. Stąd właśnie horror,  który daje możliwość oswajania strachu i przepracowania go w bezpiecznych warunkach. A perspektywa karnawału spowodowała, że ten horror jest na pograniczu rewii, musicalu i show – mówi reżyser spektaklu i dyrektor artystyczny Teatru Zagłębia Jacek Jabrzyk. „Horror szał” jest pierwszą zaplanowaną przez niego i dyrektor naczelną Teatru Zagłębia Iwonę Woźniak premierą. Spektakl opowiada historię dwójki młodych ludzi, którzy spędzają Sylwestra w opuszczonym domu. Zapowiada się wyjątkowo, ale nastrój psują pojawiający się kolejno niezapowiedziani goście: Wampir z Sosnowca, Gloria Victis i Dziadek kombatant. Towarzystwo okazuje się nieprzypadkowe i, jak się okazuje, ma do zrealizowania Bardzo Ważny Plan. – Ta komediowość, ale w zasadzie wielość gatunków, które staramy się łączyć w naszym spektaklu, bierze się też stąd, że o ile w filmie można zrobić horror na serio, o tyle w teatrze byłoby to według mnie bardzo trudne. Poza tym zarówno choćby „Rocky Horror Picture Show”, jak i równie kultowy serial „American Horror Story” zawierają w sobie sporo humoru. I muzyki. Więc ta mieszanka po prostu świetnie się sprawdza – podsumowuje Przemysław Pilarski, dramatopisarz, autor scenariuszy filmów krótkometrażowych, programów i seriali telewizyjnych, nagrodzony m.in. Gdyńską Nagrodą Dramaturgiczną  za dramat „Wracaj”. Muzykę do „Horror szału” komponuje Rafał Matuszak związany z zespołem Coma.  Na żywo wykona ją zespół muzyczny Melancholia (w spektaklu: Procesy Gnilne) w  składzie: Mateusz Zegan (instrumenty klawiszowe), Michał Maślak (gitara/wokal), Przemysław Borowiecki (perkusja) oraz Rafał Miciński (gitara basowa). Scenografię i kostiumy przygotowuje Łukasz Błażejewski, scenograf, malarz i performer. W obsadzie są: Agnieszka Bieńkowska, Beata Deutschman, Sibonisiwe Ndlovu – Sucharska (gościnnie), Michał Bałaga, Aleksander Blitek, Tomasz Kocuj (gościnnie), Grzegorz Kwas, Wojciech Leśniak, Tomasz Muszyński i Andrzej Śleziak. Bilety na pokazy „Horror szału” w ramach Sylwestra na bis można zarezerwować w Biurze Obsługi Widzów Teatru Zagłębia. Podczas pokazów oprócz przedstawienia będzie można zobaczyć również program artystyczno-kabaretowy w wykonaniu aktorów Teatru Zagłębia. Bilety kosztują 60 zł na parterze oraz 45 zł na balkonie. Terminy pokazów: 5-6, 17-20, 26-27 stycznia i 14 lutego.   (s)

Głosuj na swoje miasto i pomagaj potrzebującym

dodane 20.12.2018
[Jaworzno] Trwa akcja „Świeć się z Energą”, która już od dziesięciu lat cieszy się wielkim zainteresowaniem mieszkańców polskich miast, rywalizujących o miano Świetlnej Stolicy Polski. Fotografowanie przepięknych dekoracji i budowanie świątecznej atmosfery stało się wyczekiwanym zwyczajem i okazją do pomocy potrzebującym. W tegorocznej, jubileuszowej edycji, do zwycięskich miast trafią charytatywne nagrody o łącznej wartości aż 200 000 zł. W ramach akcji tradycyjnie przygotowano również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami dla amatorów świątecznej fotografii. W gronie miast rywalizujących o miano Świetlnej Stolicy Polski jest Jaworzno. O tytuł najpiękniej oświetlonych miast na święta, jak co roku, ubiegają się miasta z całego kraju. Do tej pory chęć udziału w plebiscycie zgłosiło już kilkadziesiąt miast i liczba ta sukcesywnie rośnie każdego dnia. Trwa pierwszy, wojewódzki etap plebiscytu, w którym wyłonionych zostanie aż 16 zwycięzców – po jednym z każdego regionu. Wszyscy laureaci otrzymają w nagrodę sprzęt AGD o wartości 10 000 zł, który przekazany zostanie na cele charytatywne. Finałowe głosowanie wystartuje 11 stycznia, a zwycięzcę ogólnopolskiego poznamy 18 stycznia. Miasto, które zostanie Świetlną Stolicą Polski, otrzyma tytuł i dodatkowe nagrody – łącznie do potrzebujących ze zwycięskiego miasta trafi energooszczędny sprzęt AGD o wartości aż 50 000 zł. – Wszyscy uwielbiamy radosną świąteczną atmosferę, ośnieżone dachy i piękne miejskie iluminacje. Potwierdza to rokrocznie sukces akcji „Świeć się z Energą”. Warto jednak pamiętać, że najważniejszym elementem „Świeć się z Energą” jest jej wymiar charytatywny. Plebiscyt miast stwarza doskonałą okazję do zabawy i współzawodnictwa, ale – podkreślmy to jeszcze raz – w tym świątecznym czasie nie możemy zapominać o potrzebujących. Warto zachęcać do głosowania na swoje miasta, bo te z największą liczbą głosów otrzymają sprzęt AGD, który przekażą na cele społeczne – mówi Andrzej Dunajski, Dyrektor Biura Prasowego Grupy Energa. Na swoje miasto w Plebiscycie można głosować online lub sms-owo. Taka forma plebiscytu wynika z regulaminu i jest sprawdzoną i skuteczną metodą na zapewnienie uczciwości i transparentności. Sfotografuj swoje święta „Świeć Się z Energą” to nie tylko rywalizacja miast o charytatywne nagrody, ale również wielka galeria Polski, która powstaje dzięki zdjęciom nadsyłanym na konkurs fotograficzny. Magia świąt i świetlistych dekoracji sprawia, że chcemy zatrzymać czas i uwiecznić te niezwykłe momenty. Do fotografowania i dzielenia się świątecznymi kadrami zapraszamy wszystkich. Niezależnie od posiadanego sprzętu czy umiejętności. W konkursie udział wziąć mogą zarówno osoby, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z fotografią, jak i ci, którzy „pstrykanie” uważają za swoje hobby. Nie trzeba mieć także profesjonalnego sprzętu – wystarczy telefon komórkowy lub prosty aparat. Liczy się przede wszystkim kreatywność, dobra zabawa i satysfakcja z magicznych momentów uchwyconych aparatem czy telefonem. Nagrody można zdobyć dzięki uznaniu jury lub w głosowaniu internautów. Komisja, na czele której stanie Lidia Popiel, fotografka i wykładowczyni Warszawskiej Szkoły Filmowej, oceni zdjęcia w aż pięciu kategoriach tematycznych. Są to: Moje Miasto, Mój Dom, Moi Bliscy, Moja Iluminacja oraz Moja Szopka. Na autorów najlepszych zdjęć czekają atrakcyjne nagrody: weekend w hotelu dla 2 osób, aparaty fotograficzne oraz bony oraz bony na zakupy w internetowym sklepie Grupy Energa. – Fotografowanie świątecznych dekoracji może okazać się niesamowitą przygodą dla całej rodziny. Zaprośmy do zabawy naszych domowników, idźmy na wspólny spacer albo przygotujmy świąteczną scenerię w domu. Będzie to wzruszająca pamiątka, którą warto pochwalić się na stronie konkursu lub na Instagramie – zachęca Lidia Popiel, ambasadorka akcji „Świeć się z Energą”. Dodawanie zdjęć i głosowanie w Konkursie Fotograficznym odbywa się na stronach dzienników regionalnych Grupy Polska Press, ich listę można znaleźć na SwiecSie.pl. Głosowanie trwa do 18 stycznia 2019 roku. Dla wszystkich, którzy chcą udoskonalić swoje fotograficzne umiejętności na stronie SwiecSie.pl przygotowano poradniki wideo. W serii filmów Lidia Popiel wraz z laureatami poprzednich edycji konkursu udziela wskazówek, jak zatrzymywać w kadrze świąteczne klimaty. Magia świąt w Internecie Specjalnie dla miłośników fotografii mobilnej równolegle rozgrywany jest dodatkowy konkurs hasztagowy. Spośród zdjęć zamieszczonych na Instagramie i oznaczonych #SwiecSiezEnerga jury wybierze najlepsze zdjęcia tygodnia, a w finale 3 zwycięzców i 10 wyróżnień. Na autorów najlepszych fotografii czekają nowoczesne smartfony, zaś na wyróżnionych bony na zakupy w sklep.energa.pl. Harmonogram 10. edycji „Świeć się z Energą”: I etap Plebiscytu Miast trwa do 7 stycznia 2019 (dodawanie miast do 4 stycznia 2019); II etap Plebiscytu Miast: głosowanie w dniach 11-18 stycznia 2019; głosowanie w konkursie fotograficznym i hasztagowym do 18 stycznia 2019. Współorganizatorami i partnerami X edycji akcji "Świeć się z Energą" są: Grupa Energa, Grupa Polska Press, spółka Energa Oświetlenie oraz oficjalny sklep akcji – sklep.energa.pl. Więcej informacji o plebiscycie i konkursach w ramach „Świeć się z Energą” na stronie SwiecSie.pl, Facebooku i Instagramie. (s) foto:Polska Press
Wróć
Nowsze 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 Starsze

Alert

 

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia?
Urzędnicza bezmyślność dobrowadza Cię do szału?
Wiesz o czymś, co może zainteresować media?

 

Napisz do "Wiadomości Zagłębia": redakcja@wiadomoscizaglebia.pl

KONKURSY

 

 

PRACA

 

 

 

 

Adres redakcji:

"Wiadomości Zagłębia"
ul. Kilińskiego 43

41-200 Sosnowiec

e-mail: redakcja@wiadomoscizaglebia.pl